Сервіс і гарантія
Вам встановили кондиціонер, він працює, все чудово. Залишився момент – сервісне обслуговування. Що треба робити, щоб кондиціонер прослужив понад 10 років?
Для чого потрібне сервісне обслуговування кондиціонерів?
Сервісне обслуговування необхідне для забезпечення основних параметрів роботи кондиціонера, щоб уникнути передчасного виходу його з ладу і не зводиться до простої заміни батарей у пульті або чищення фільтрів. Це комплекс робіт, що періодично проводяться, що вимагають від персоналу кліматичних фірм високого рівня теоретичної підготовки та певних практичних навичок. Крім того, через високу вартість діагностичної апаратури, сервісне обслуговування під силу тільки серйозним спеціалізованим компаніям.
Технічний сервіс кондиціонерів потрібний один-два рази на рік. Що включає в себе це поняття?
Перед початком сезону, наприкінці березня проводять детальний огляд кондиціонера, а при необхідності ремонтують його.
Внутрішній блок
- Огляд обладнання та перевірка правильності експлуатації обладнання.
- Перевірка роботи кондиціонера у всіх режимах.
- Очищення вхідних та вихідних жалюзі.
- Чищення корпусу та передньої панелі.
- Чищення фільтрів.
- Перевірка справності системи індикації режимів.
- Перевірка справності дренажної системи.
- Перевірка стану внутрішньої електропроводки.
Зовнішній блок
- Перевірка наявності холодоагенту у системі.
- Перевірка справності електроустаткування та автоматики конденсаторного блоку.
- Перевіряє справність лопатей електродвигуна вентилятора конденсаторного блоку.
- Перевірка справності системи аварійного вимкнення компресора.
- Чищення змійовика теплообмінника та інших вузлів зовнішнього блоку.
- Перевірка стану контактів та опору ізоляції електропроводки.
Чим сервісне обслуговування відрізняється від ремонтів та гарантій?
Сервісне обслуговування має принципову відмінність від ремонтів та гарантій. Обслуговується справне обладнання для забезпечення штатного режиму його експлуатації. Це дозволяє експлуатувати обладнання постійно, з максимальними продуктивністю та ККД, різко знизити ймовірність виходу з ладу як обладнання загалом, так і його окремих компонентів та вузлів. Вихід з ладу кондиціонера загрожує не тільки витратами на його ремонт, а й ймовірністю псування приміщень, меблів, офісної та промислової техніки. Наприклад, засмічення дренажної системи, через яку конденсат відводиться в каналізацію або на вулицю.
Причини виходу кондиціонера з ладу
Будь-який кондиціонер – це складний електрогідроаеромеханічний агрегат. Всі його вузли та деталі підібрані та збалансовані за розмірами, потужностями, продуктивністю. Але час і бруд нещадні до всього. Забиваються фільтри та повітроводи, налипає бруд на лопатки вентиляторів, вібрація розхитує електричні з'єднання, через мікротріщини випаровується фреон, старіє та забруднюється олія. В результаті повільно та непомітно продуктивність системи падає, а навантаження на неї зростає. Кондиціонер справний, працює, але своїх функцій не виконує. Ви опиняєтеся без бажаного і дорого оплаченого комфорту. Згодом ми боротися не можемо, а ось із брудом, пилом, перевантаженнями – будь ласка!
Тополиний пух - забиває теплообмінники і служить "арматурою" для пилу. Намокнувши під дощем, така суміш висихає та утворює тонку, щільну та міцну плівку. Це повний аналог залізобетону. До цього вона має ще й дуже хорошу адгезію до металу. І все це накладається на дуже складну і тонку поверхню теплообмінника. Теплообмінник залишається без необхідної кількості повітря та не може виконувати свої функції. Вся система працює з підвищеним тиском, робочі точки масово зміщуються та виходять за допустимі межі. При неспрацьовуванні захисного датчика виходить з ладу компресор.
Листя, травинки, гілочки, пір'я – підняті вітром або птахами, притискаються потоком повітря, що всмоктується, до теплообмінника і перекривають корисний переріз. При вимиканні вентилятора опадають вниз, але можуть запасти за захисну решітку. Якщо кондиціонер працює постійно, поступово цементуються пилом.
Пил – присутній абсолютно скрізь і завдає шкоди. Пилинки – найдрібніші частинки солей, каміння, смоли, залишки живих організмів. У зовнішніх блоках цементує теплообмінники. Потрапляючи на електричні з'єднання, деталі та плати погіршує охолодження, викликає корозію та замикання, збільшує опір контактів. Чудовий абразив. Облягаючись на лопатках вентиляторів, підвищує їхню масу і порушує статичне та динамічне балансування. Це призводить до підвищення вібрації та шуму, зниження потоку при зростаючому навантаженні. Змішуючись з конденсатом на випарнику внутрішнього блоку, утворює завис, що, проходячи з малою швидкістю по дренажу, замулює його і згодом повністю перекриває перетин. Добре вбирає, змішує та віддає запахи, утворюючи іноді смердючі та небезпечні суміші. Може служити гарним середовищем для розвитку бактерій, грибків і плісняви, які також викликають різні запахи і можуть бути причиною захворювань і алергічних реакцій. Живі організми – намагаються використовувати кондиціонери та/або їхні матеріали для свого житла.
Таракани віддають перевагу теплим електронним схемам внутрішніх блоків. Основна шкода – екскременти та трупи, які викликають корозію провідників та замикання між суміжними ланцюгами.
Оси та деякі мухи влаштовують гнізда у трубках дренажу та конструкціях блоків. Забивають дренаж та доступ до органів регулювання та налаштування, закорочують собою струмопровідні провідники..
Птахи використовують теплоізоляцію фреонопроводів зовнішніх блоків для утеплення гнізд.
Тютюновий дим, кухонний гар – актуально для барів, кухонь, курців, робочих кабінетів курців. Смоли і масла, що містяться в димі, діють як суперзв'язуюча речовина для пилу і бруду. Мають дуже неприємний запах, особливо у системах центрального кондиціювання. Забивають і клинять (склеюють) підшипники та рухомі частини, такі як жалюзі, шибери і т.п. Потрапляючи на дроти та обмотки, роз'їдають ізоляцію та/або змінюють її властивості..
Гарантія
На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія від 1 до 6 років залежно від виробника.
Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться у присутності споживача за місцем продажу або вдома. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з експлуатації.
Ризик випадкової втрати чи пошкодження виробу переходить до споживача з передачі товару.
Щодо складнотехнічних товарів: обмін чи повернення коштів споживачеві здійснюється після проведення незалежної експертизи уповноваженим сервісним центром у тому випадку, якщо товар є неремонтно-придатним.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування, ремонт чи заміну частин у зв'язку з їх моральним зносом.
Ці умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.